Klauzula RODO
Regulaminy
Rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 - 18.00
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świnoujściu
DOTACJA CELOWA Z BUDŻETU MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ W RAMACH PLANU MODERNIZACJI TECHNICZNEJ SZ RP NA 2023
Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://wspl.swinoujscie.pl Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska w Świnoujściu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do WSPL Świnoujście. Data publikacji strony internetowej: 2018-07-01.Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-05-01. Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.Mapa placówek medycznych nie jest dostępna.Trwają prace nad dostosowaniem strony pod kątem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-04-03.Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych. Informacje zwrotne i dane kontaktowe W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Bartłomiej Szablewski, b.szablewski@wspl.swinoujscie.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 91 888 6887. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich Dostępność architektoniczna Adres 1. Zachodniopomorskie2. Świnoujście3. Świnoujście4. Świnoujście5. Kapitańska 8-8b6. 72-600 Świnoujście Parking 1. Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.2. Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 50 metrów.3. Parking jest bezpłatny.4. Miejsca parkingowe znajdują się na dziedzińcu. Parking czynny jest w godzinach 7:00 – 18:00 Pies asystujący 1. Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.2. Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników. Wejście do budynku 1. Do wejścia prowadzą schody.2. Przy schodach znajduje się poręcz.3. Różnicę wysokości możesz pokonać za pomocą platformy przyschodowej.4. Platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy wejściu do budynku 8A oraz 8B.5. Drzwi musisz otworzyć ręcznie.6. Otwierają się na zewnątrz.7. Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.8. Drzwi są przeźroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.9. Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.10. Domofon znajduje się przy dźwigu. Przestrzeń za wejściem 1. Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.2. Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.3. Punkt obsługi znajduje się przy wejściu. Ciągi poziome 1. Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.2. Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach. Ciągi pionowe 1. Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów2. Możesz skorzystać z windy. Schody 1. Stopień ma wysokość 18 centymetrów.2. Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu. Winda 1. Drzwi musisz otworzyć ręcznie2. Szerokość drzwi wynosi 90 centymetrów3. Winda znajduje się poza budynkiem4. Kabina windy ma głębokość 1467 centymetrów i szerokość 995 centymetrów.5. Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.6. Oznaczenia są kontrastowe.7. Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 70 centymetrów.8. W windzie są komunikaty głosowe.9. W razie problemów – naciśnij przycisk potrzeby pomocy. Pomieszczenia 1. Około 90% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.
Ułatwienie dostępności